I was previously using MyPhoneEplorer to control my phone via my desktop. This is when I'm still running in everything stock and unrooted.
Yesterday I was able to have my phone run in CyanogenMod 10.1 and Siyah 1.9.1 and everything is good except when I tried to use MyPhoneExplorer I can't control my phone anymore. The phone and the client in desktop is still syncing, it's just the "Control Phone" that won't work. Also, whenever I control my phone, the control phone window can see the screen changes in my phone but when xxx on an app for example or swiping it via control phone window nothing happen.
Here's my phone before custom ROM
Model Number : GT-I9300
Android version : 4.1.2
Baseband version : I9300DXELK1
Kernel version : 3.0.31-836582
Build number : JZO54K.I9300XXEMA2
Here's my phone after custom ROM
Model Number : GT-I9300
Android version : 4.2.2
Baseband version : I9300DXELK1
Kernel version : 3.0.31-Siyah-1.9.1+
Build number : cm-19300-userdebug 4.2.2 JDQ39E eng.jenkins.20130717.005050 test-keys
The issue is caused from CyagenMod, the did probably remove some relevant parts of the firmware. Contact the developers of CyagenMod to fix this
_________________ Ich bitte um Verständnis daß ich aufgrund des hohen Aufkommens im Forum und meines zeitlichen Rahmens nichtmehr jeden Thread im Forum persönlich lesen bzw. beantworten kann.
Nächstes Thema anzeigen Vorheriges Thema anzeigen
Du kannst keine Beiträge in dieses Forum schreiben. Du kannst auf Beiträge in diesem Forum nicht antworten. Du kannst deine Beiträge in diesem Forum nicht bearbeiten. Du kannst deine Beiträge in diesem Forum nicht löschen. Du kannst an Umfragen in diesem Forum nicht mitmachen.
Die Webseite kann Cookies verwenden, um Ihre Anmeldeinformationen zu speichern und die Website-Funktionalität für Ihre Verwendung zu optimieren. Weitere Informationen sind auf folgenden Seiten verfügbar Datenschutz und Cookies