FJ Software Foren-Übersicht  
 Homepage   •  Suchen   •  FAQ   •  Mitgliederliste   •  Registrieren   •  Login
 Which Outlook.pst file? Nächstes Thema anzeigen
Vorheriges Thema anzeigen
Neues Thema eröffnenNeue Antwort erstellen
Autor Nachricht
CWRileyJr

BeitragVerfasst am: Mi Nov 06, 2013 17:17 Antworten mit ZitatNach oben

I noticed that MFE does not provide an option to select which Outlook.pst file it uses. I deleted one of the files on the default folder it is stored in during a normat install. My official file is one on a different partition.

Now when I open MFE is continues to display what appears to be fa calander from the deleted file was on C: drive, not the calander from the official file on my U: drive.

How can I make sure MFE accesses the correct PST file if there is more than one?

What triggered this problem was I noticed that as I added events yesterday, MFE did not show the new events so it must have been linked to another pst file which I deleted todat.
Benutzer-Profile anzeigenPrivate Nachricht senden
FJ
Site Admin

BeitragVerfasst am: Sa Nov 30, 2013 13:57 Antworten mit ZitatNach oben

MyPhoneExplorer shows exactly the same as Outlook shows. If you miss a calendar the press the small blue refresh button on the top right corner of the settings window

Bitte benutzt auch die Forum-Suche bzw. die FAQ
Benutzer-Profile anzeigenPrivate Nachricht sendenE-Mail sendenICQ-Nummer
Neues Thema eröffnenNeue Antwort erstellen

Gehe zu:   

Nächstes Thema anzeigen
Vorheriges Thema anzeigen
Du kannst keine Beiträge in dieses Forum schreiben.
Du kannst auf Beiträge in diesem Forum nicht antworten.
Du kannst deine Beiträge in diesem Forum nicht bearbeiten.
Du kannst deine Beiträge in diesem Forum nicht löschen.
Du kannst an Umfragen in diesem Forum nicht mitmachen.